lørdag 15. mars 2014

Nytt kort

Hei.

Jeg har fått en del bestillinger i det siste, og det er bare såååå morro! Et av de kortene jeg nylig har levert fra meg var bestillt til en dame som fyller 50 år. Kortet skulle være oransje og med høstfarger. Navnet måtte få bli med, og det synes jeg nesten at 50år også måtte.

Her er kortet:


Papirene er fra Kaizercraft, og synes igrunn de passet veldig bra når tema skulle være oransje/høst. Motivet er fra samme serie papirer. Jeg har laget kortet slik at det åpnes på midten, og jeg har bygget det opp i flere lag. Bak teksten på fremsiden har jeg lagt en doiley i stoff, og stanset ut passende sirkler til å legge oppå. Teksten er fra en stempelplate som jeg dessverre ikke husker hvor kommer fra. Men jeg bruker tekstene kjempemasse for de passer så godt til bursdagskort, og da især runde dager :-)


På nedre del av kortet har jeg stanset ut en bård med en Martha Stewart punch, og på øvre del av denne har jeg lagt et bånd med roser. Rundt tekstmotivet har jeg pyntet med blomster. Disse syns jeg var så utrolig flotte i fargene, og passet helt etter tema høst :-)


Jeg laget en liten tag som jeg festet på fremsiden med 3d puter og festet et bånd i. Her måtte jeg få frem året på jubilanten. Jeg har brukt thickers fra American Craft. Disse syns jeg er så fine å jobbe med.

På innsiden av kortet laget jeg en stor skriveplass i midten, og på siden stemplet jeg på et tre som jeg liker så godt :-) Dette er fra en stempelplate fra Kort og Godt. 


Det aller meste jeg har brukt på dette kortet finner du hos Scrapomania. De har så mye fristende og fint i hyllene, så det er farlig å skulle ta turen innom. Sjekk ut nettbutikken også! Masse fint ;-)


Da satser jeg bare på at kortet faller i smak hos jubilanten. Jeg må ihvertfall si meg fornøyd selv :-)

Klem fra Marie!





1 kommentar:

  1. Dette 50 årskortet er helt nydelig.
    Så flotte farger og med mange lekkre detaljer.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett