fredag 21. mars 2014

Nytt kort

Hei hei!

Jeg har laget et kort til en som fylte år for litt siden. Denne noen er fryktelig glad i å sykle, så jeg var bestemt på å finne et litt morsomt bilde av en syklist som kunne pryde fremsiden på kortet. I tillegg hadde jeg lyst å brette kortet litt annerledes enn jeg vanligvis gjør. Så slik ble resultatet:


Motivet syntes jeg var litt knall, og det passet godt i denne sammenheng. Mønsterarket er fryktelig lenge siden jeg kjøpte og jeg husker dessverre ikke hvor det kommer fra. Motivet fant jeg ferdig fargelagt på nettet. Teksten ved motivet :"Dream of big things" var en tag i samme mønsterark. Denne klippet jeg ut og laget som en banner på kortet. 


Bak motivet har jeg lagt et panel med bølgepapp. På denne har jeg festet hyssing, og hengt på noen tannhjul fra Tim Holtz idea-ology. Tag med navnet på den bursdagsfeirende måtte på festet bak motivet. Denne kan dras frem.


Her er kortet oppslått. Støttet opp av to perler i grått. Teksten inni kortet er gnikkis (eller rub-ons om du vil) fra Staz.Såå flotte tekster og helt geniale å bruke. Bak denne teksten har jeg laget plass til en tag man kan dra frem med plass til en skjult, personlig hilsen.


Her er kortet på baksiden oppslått. Tekststempelet her er fra Kort og Godt.

Klem fra Marie :-)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar