tirsdag 29. april 2014

Kort 2 med sommerfugler

Hei.

Må vise det andre kortet jeg laget med min nye sommerfugl-dies fra Joy også, så da blir det to kjappe blogginnlegg fra meg idag. Diesen finner du forresten her. Er den ikke skjønn?? Denne gang ble det et bryllupskort:


Her har jeg brukt papir fra Kort og Godt sammen med kartong i hvitt og i sølv. Den i sølv er jeg bare så glad i å bruke.Syns den gjør seg så godt! Arket jeg har brukt er dette. Nydelig bryllupsark. Med flotte tekster.



I hjørnene har jeg brukt litt blomster fra Storyteller. Snurreblomsten er fra Kort og Godt. De nydelige perlestrengene er kjøpt hos Scrapomania også. Den butikken er bare herlig!! Sååå masse fiiint! :-)

Håper du får en fin-fin kveld og at du likte kortet!

Klem fra meg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar