mandag 21. april 2014

Nye kort med Pion-papirer

Hei dere og vel overstått påske.

Jeg har hatt en fantastisk påskeferie og kost meg sammen med mann, barn og gode venner. Ikke et eneste ark eller dies har vært fremme da jeg ikke hadde med meg noe scrappeutstyr på tur. Lysten har absolutt vært til stede da, men nå kan jeg finne scrapperommet mitt så ofte jeg måtte ønske :-) Før jeg dro på tur hadde jeg en liten økt ved scrappebordet og da ble det til noen enkle kort med papirer fra Pion. Disse er bare så nydelige og jeg elsker klippearket med alle de skjønne vintagemotivene. Arkene jeg har brukt her fulgte februar-kit'et (kort) fra Scrapomania.

                                                                           Kort 1:



Arkene er som sagt fra Pion Design. Klippearket er også derifra. Blomstene er fra Storyteller og perleradene er plukket på disken hos Scrapomania. Blomstene har fått et lite lag av Modpodge, og det samme har sløyfen til jenta. Bak panelet med skrift har jeg lagt blonder ved sidene og svertet kanten.

Kort 2:



Samme mønstearark og samme klippeark: Pion Design. Her har jeg lagt en doiley og osteklut bak motivet. Blomstene er plukket på disken hos Scrapomania og de hvite snurreblomstene tror jeg er fra Kort og Godt.



Teksten er en plate med Tiny Text Stickers med masse fine ord og setninger. Syns disse var så fine og viktig å huske på. Også den nydelige fuglen. Tror muligens denne kommer fra Prima.

Kort 3:

Her har jeg brukt samme oppsett som kort 1, med annet motiv og annen plassering av blomster.



Blomster fra Storyteller og noen fra krukkene på disken hos Scrapomania. Her har jeg også brukt perlerader klippet til i passelige lengder og stukket inn der jeg synes de gjorde seg best. Modpodge måtte til her også selv om det er vanskelig å få frem på bilde. I tillegg har jeg også brukt store hvite perler som jeg har limt på innimellom blomsterne. Og de nydelige motivene får jeg ikke nok av. Sååå skjønne!

Takk for at du tittet innom bloggen min! Ønsker deg en fin uke.

Klem fra meg!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar