onsdag 30. april 2014

Nytt kort til en jubilant.

Hei dere!

Jeg ble spurt om jeg kunne lage et kort til en jubilant som fylte 40år. Og det er jo klart jeg kunne! :-)
Kortet var ønsket i fargene lilla, rødt eller grønt og dette skulle være til en dame som var glad i hjerter, byen sin og jobbet som fotograf. Jeg gikk for lilla og fant noen kjempefine papirer fra Papirdesign med nettopp hjerter på :-) Her er kortet:


Jeg har som sagt brukt papirer fra Papirdesign. Både det med hjerter og det med tekst er herfra. 40-tallet måtte med, og det måtte jo skinne litt så da brukte jeg thickers fra American Crafts med litt glitter i sølv.
Tekststempelet er fra en stempelplate fra Kort og Godt. Rammen rundt er stanset ut i kartong i sølv, og diesen er denne fra Marianne Design. Bak har jeg lagt en doiley. Bokstavene er alfabet fra Storyteller. Ved siden av navnet har jeg pyntet med blomster og et kamera fra Melissa Frances. Dette finner du her.


Innsiden av kortet ser slik ut:



Her har jeg brukt samme mønsterark som på fremsiden. God plass til personlig hilsen. Hjørnene er pyntet med halvperler også fra Melissa Frances. Bak skrivefeltet har jeg laget en tag. Her kan man skrive noen "kloke" ord på om man vil ;-) På motsatt side har jeg stemplet en tekst etter givers ønske: "Må alle dine drømmer bli oppfylt". 

Håper du likte kortet :-)

Klem fra meg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar