onsdag 11. juni 2014

Bilderas

Hei hei!

Lenge siden forrige blogginlegg. Jeg har rett og slett ikkje tatt meg tid å blogge det jeg har laget, så her kommer et lite bilderas av noen kort jeg nylig har laget. Det første var mitt DT-bidrag hos Scrapomania. Et kort til en dame som fylte 60år:




Mer om hva jeg har brukt på dette kortet finner du i blogginnlegget i Scrapomanias blogg her :-)

I tilegg har jeg laget noen enkle babykort til gutt, samtidig som jeg har begynt å dekorere litt toffifee esker til messe i år. Bilde av juleprosjektene får komme på et senere tidspunkt. Det er igrunn litt i tidligste laget ;-), men i fjor blei det litt stress så i år tenkte jeg å ha god tid å kose meg med det lenge ;-)

Her er babykortene jeg har laget:


Her har jeg brukt papirer fra Pion. Elsker dem. Så nydelige alle mønsterark fra Pion 




Motivene på de to siste kortene er fra "The Digistamp Shack" på FB. Pion mønsterark også her.

Er straks ferdig med et annet blått lite papirprosjekt. Bilder kommer senere :-)

Klem fra meg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar