fredag 13. juni 2014

Bok-kort til et dåpsbarn!

Hei hei!

Som jeg nevnte tidligere holdt jeg på med et lite nytt blått papirprosjekt. Nå er jeg ferdig og her er resultatet:


Et litt annerledes dåpskort som virkelig vekker oppsikt på gavebordet. Hyggelig å gi bort om man velger å gi penger, et gavekort eller bare en litt annerledes hilsen på den store dagen.

Dette er da en gammel bok som jeg har brettet nesten alle sider på. Deretter har jeg limt bredt blondebånd fast oppe og nede på omslaget. Dette holder boken på plass i oppslått stilling. Imellom arkene hr jeg laget små tag med en håndstemplet tekst på. En av tag'ene er blank slik at man kan skrive en liten hilsen selv. I tilegg kan man jo putte oppi små bilder, gavekort, penger eller annet man måtte ønske til dåpsbarnet. 

Jeg har pyntet med blomster, perler, bånd, charms og fine tekster. Her kommer et lite ras av detaljbilder slik at man får litt mer inntrykk av kortet:











Denne kommer jeg nok til å ta med meg på messe, om ingen ønsker seg en slik før den tid. Den var ihvertfall utrolig morro å lage, og jeg lager nok et par stykker til. Kos Kos Kos!!

Håper du likte den!

Klem fra meg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar