tirsdag 29. juli 2014

Bryllupskort

Hei.

Jeg fikk en forespørsel om å lage et bryllupskort til et brudepar som skulle gifte seg i Juli. Fargene skulle være i rosa, og giver ønsket et kort med blomster, mye pynt og engler. Her er resultatet:







På det store sølvhjertet på innsiden skrev jeg ut deres personlige hilsen på pc og stanset ut på samme måte som hjertet på fremsiden. Deretter pyntet jeg spissen med de samme rosene som på fremsiden. 

Jeg håper brudeparet ble fornøyd også. Giver likte det ihvertfall, og da er jeg glad!

Klem fra meg!

Jeg deltar i utfordringen hos North Star Stamps - Alt er lov (NSS stempel)

1 kommentar:

  1. Å, så herlig bryllupskort! Tipper mottakerene ble glade! Takk for at du deltar i sommerutfordringen hos North Star Stamps :-) Klem fra DT Heidi

    SvarSlett