tirsdag 9. september 2014

Notatboks.

Hei!
For en tid tilbake kjøpte jeg noen flotte bokser med lapper til å skrive ned notater på. Planen var at jeg skulle pynte dem og gi dem bort i gave eller ha dem med meg på messe. Men så ble det med tanken, og dem har stått på vent ganske lenge. Men nå endelig fikk jeg det for meg at det var på tide å pynte litt på disse. Her er den første:




Jeg har brukt mønsterarket "Juliass Dress" fra serien "My Precious Daughter" - Pion Design. Nydelige farger og herlig mønster. Også passet det godt til boksen i seg selv Pyntet med blomster i ulike nyanser av lilla og hvitt. Tekstene er stickers med ulike setninger og ord. Passet bra her syns jeg! Den nydelige feen er en resinfigur fra Prima. 


Hva syns du?

Jeg har ennå noen flere å pynte på. Syns de ble litt koseligere med pynt enn helt enkle uten noe på. 

Ønsker deg en fin kveld! Takk for at du tittet innom meg.

Klem fra meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar