lørdag 14. februar 2015

Alle Hjerters Dag!

Hei alle sammen!!

I dag er det alle hjerters dag, som er en feiring av kjærlighet og romantikk. Så hva passer vel bedre da enn å kunne få vise et kjærlighetskort laget med flere lag, blonder, blomster (som jeg elsker) og hjerter selvfølgelig....hjerter må til!

 
Her har jeg brukt flere lag med kartong og mønsterark i rosa og vinrøde toner. Mønsterarket er fra Fabscraps og det finnes her i nettbutikken til Scrapomania. Jeg har brukt begge sider. I tillegg har jeg rufset alle kanter, svertet de for så å malt de litt med Gesso. Jeg liker at det er litt rufsete i kanten og ikke så "pent". Ellers har jeg brukt en del blonder. Noen av disse er fra min bestemor's skuff, mens andre er kjøpt på Scrapomania. Doiliene bak er en dies fra Prima.
 
 
Jeg har pyntet med ulike blomster og et utstanset hjerte fra Sizzix. Denne dies var en av de som fulgte med Big Shot maskinen. Litt metall fra KortHobby som jeg kjøpte på Scrapomaniatreffet i Januar har jeg puttet innimellom. Rammen rundt det fremste panelet er en dies fra Spellbinders.
 
 
Innsiden er pyntet med samme mønsterark, og med flere lag. I tillegg har jeg brukt litt av dette mønsterarket som er fra samme serien.  En osteklut og samme blomster som fremsiden. Her har det lille hjertet fått selskap av et stort fra samme dies-plate.
 
Ønsker deg en fin Alle Hjerters Dag!
 
Klem fra Marie.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar