fredag 6. februar 2015

Et bittelite bilderas fra meg....

Hei Hei.

Det er igrunn veldig lenge siden jeg har skrevet et blogginnlegg som ikke har vært knyttet til mine DT bidrag for Scrapomania, og det er veldig mye jeg har laget som jeg ikke har fått vist. Tenkte derfor å bare ta et bittelite bilderas, og håper noen kanskje kan bli litt inspirert og liker noe av det jeg har laget ;-)

Her kommer både julerelatert, noen bestillingskort og diverse annet. Here we go:

Vi begynner med noen av toffifee-eskene jeg hadde med på messe 2013:






 
Et nyfødtkort til en nydelig liten prinsesse:
 


 
Et bestillingskort til et brudepar:
 



 
Noen nye babykort:
 






 

Og til slutt et kort jeg nylig laget på bestilling:
 


 
Dette ble mye bilder og lite tekst. Jeg har gjort fryktelig mye annet gøy også, men det er dessverre ikke alt man husker å knipse før man gir det bort ;-) Og hodet bobler over av ideer som jeg har lyst å få ut på papiret!! Nå har jeg bunkret opp litt konfirmasjonspapirer og stempler så nå skal jeg kose meg med konfirmasjonskort litt fremover. Det er ikke lenge igjen til tiden er her! Og skulle du behøve et unikt kort til en konfirmant så ta gjerne kontakt :-) Eller titt innom facebooksiden min: Maries Scrapperier...den blir dessverre oftere oppdatert enn bloggen tror jeg!
 
Håper du får en fin helg!!
 
Klem fra Marie.
 


 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar