onsdag 13. mai 2015

Posekort til konfirmanten

Hei.

Jeg har laget et posekort til en konfirmant med tema fotball. Her har jeg valgt å bruke de flotte mønsterarkene fra Papirdesign - Hell og Lykke. Her er den ene utsiden:


Her er den andre utsiden:


Tekstene er fra en stempelplate fra Kort og Godt. Denne finner du i nettbutikken hos Scrapomania her. Ellers har jeg pyntet med noen fotballstickers fra LittleB. En klype fra Tim Holtz holder selve "kortet" sammen. Når denne fjernes kan man åpne opp kortet for en personlig hilsen.



Teksten her er fra samme stempelplaten. På toppen av posen har jeg brettet en liten konvolutt som passer akkurat i størrelse til papirposens åpning. Her har jeg brukt WRMK Envelope Punch Board. Laget et lite hull og knyttet på en sort hyssing for å holde igjen konvolutten. Her kan man putte pengegave til konfirmanten.


Ønsker deg som titter innom en fin dag videre!!

Klem fra Marie.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar