lørdag 4. juli 2015

Kort med sommerfugler.

Hei.

I dag tenkte jeg å vise et kort jeg laget til en jubilant for litt siden.

 
Her har jeg brukt mønsterark fra Kaisercraft - All that Glitters - Dazzle og Kaisercraft - All that Glitters - Twinkle. I tillegg har jeg klippet ut noen sommerfugler fra mønsterarket Golden Butterflies fra samme serie.
 
 
Jeg har brukt dies fra Spellbinders og 50-tallet er alfabet/thickers fra American Crafts. I tillegg har jeg pyntet med ulike blomster og små halvperler fra Papidesign.
 
På innsiden har jeg pyntet med samme mønsterark og dies som på fremsiden. I tillegg har jeg stemplet på et tekststempel fra Kort og Godt.
 
 
En liten detalj som jeg beholdte fra mønsteraret og bare tilsatte noen flere utklipte sommerfugler fra Kaisercrafts - All that Glitters Foiled - Golden butterflies.
 
 
Klem fra Marie.
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar