torsdag 6. august 2015

Liten Lo

Hei igjen.

Det er ikke ofte jeg prøver meg på LO til albumet mitt, men av og til kan jeg driste meg til å prøve. Det gjorde jeg på forrige scrappetreff hos Scrapomania. Da ble det en av den eldste jenta mi og en av den yngste :-)

 
Da fant jeg disse plastlommene i uike størrelser. Det var litt kjekt å kunne få litt variasjon i albumet. Bakgrunnen er ren bazzil kartong i fargen Vanilla. Jeg valgte å ikke gjøre noe med bakgrunnen , og har kun brukt papirer fra papirblokken Botanical fra Joy. Disse harmonerer så godt sammen, og passet til temaet rundt turen vår :-)
 
 
De tykke bokstavene er glitterstickers fra American Craft og de små er Tim Holtz Idea-ology Label Letters. I tillegg har jeg pyntet med litt blomster fra Papirdesign og blomster fra Prima. Metallpynten kjøpte jeg på scrappetreffet fra KortHobby som også var tilstede :-)
 
 
Tag er klippet ut av et ark som kommer i den samme papirblokken. Disse har jeg hullet og satt i en noen små brads.
 
Håper du får en god dag. Her skinner sola så det kan nesten minne om litt sommer :-)
 
Klem fra Marie.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar