mandag 21. september 2015

God Jul

Hei på dere.

Jeg vet vi ikke er kommet lenger enn til September, men i mitt hode er det snart jul ;-) Jeg har laget ennå et julekort i rødt. Rødt er ordentlig tradisjonell jul for meg :-)


Jeg har brukt mønsterark fra Pion Design - Christmas in Norway sammen med rød og kraft bazzil. Jeg har laget et shakercard, og vinduet er skjært til av et motiv i en bokk fra Dixi Craft. Disse blokkene er bare så skjønne, og har så mage ulike motiver. Jeg er helt forelsket ;-)


Rammen rundt er en dies fra Spellbinders, og inni har jeg brukt små sølvstjerner som jeg har kjøpt på Scrapomania-butikken på Moa.


Den flotte swirlen er en dies fra Joy. Så utrolig fin. Denne kan man jo klippe til å bruke i flere deler. Fin alene og fin sammen med annen pynt. Jeg elsker den allerede!! God Jul er en dies fra Papirdesign. Denne er det også skygge til, men jeg har valgt å bruke bare den ene delen. I tillegg har jeg brukt osteklut, hvite halvperler, trehjerter fra Kort og Godt. Kristorn er en punch fra Martha Stewart, og den rød blomsten er fra Storyteller .


Innsiden er pyntet på samme måte som fremsiden. I tillegg har jeg lagt til en sølvstjerne stanset med en dies fra Nellie Snellen .


Håper du fikk litt inspirasjon til å starte på litt julekort du også. Det går jo så fort ;-)

Klem fra Marie!

Jeg deltar på disse utfordringene:


Card and Scrap - Bruk dies

Kort o Mania - Alt er lov






1 kommentar:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett