onsdag 7. oktober 2015

Julekule

Hei på dere!
Ville vise dere ei julekule jeg har laget (eller det vil si...julekulen er en vanlig, kjedelig og ensfarget julekule som jeg har gitt litt nytt liv) ;-)
Jeg har brukt ulike bånd, hvitt tyll, masse roser fra bl.a Papirdesign og WOC. Noen hvite perler og en glitrende Resin-engel. Denne blir litt koseligere å henge på treet i år ☺ Det meste jeg har brukt finner du selvfølgelig i min favorittbutikk;  Scrapomania på Moa. Ta deg en tur innom. De har nettbutikk også ;-)


Jeg deltar med denne rosa kulen hos:

Nordsalten Hobbyklubb - Lag noe rosa


Håper du har en fin kveld.

Klem fra Marie! 

7 kommentarer:

  1. Hei på deg :)
    Nydelig julekule du har laget :)
    Tusen takk for herlig inspirasjon:)
    Klems, Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Bente ☺ Så kjekt å kunne inspirere ☺

      Slett
  2. Kjempefin :)
    Og her sette du tankane i sving ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ☺ Det blir nok flere slike. Morsomt å lage ☺

      Slett
  3. Så artig idè, og fin julekule :-) Takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem fra Rita

    SvarSlett
  4. Denne var nydelig. Så morsomt å pimpe en vanlig julekule. Takk for at du er med i #Rosa utfordringen i Papirlosjen. Klem fra DT May Britt

    SvarSlett
  5. Morsom ide, nydelig julekule, Takk for at du deltar i Papirlosjen sin ROSA utfordring. Lykke til. :) DT Ovedia Therese

    SvarSlett