søndag 6. desember 2015

Luke 6 hos Scrapomania - Toffifee-eske

Hei.

Vi er kommet til 6 Desember, og det er min tur å åpne dagens luke i kalenderen. Jeg har laget en toffifee-eske med de fine julepapirene fra Papirdesign - Til Ettertanke.


Jeg har revet litt papiret, og bygget det opp ved hjelp av 3D puter med blonde og osteklut imellom lagene. Dette gjør det litt mer spennende synes jeg. 



Her er det jeg har brukt:

Osteklut
Hyssing
Stickers med tekst: Papirdesign
Blomster: De små røde er fra Papirdesign, Den store hvite er fra WOC.

Håper du likte esken min. Ønsker deg en fin 6 Desember.

Klem fra Marie. 

Jeg deltar i disse utfordringene: 

Papirdesign - Desember, og mer jul
Hjerteboden - Jul


3 kommentarer:

  1. Så nydelig bruk av jularkene. En skikkelig flott Toffifee-eske!
    Takk for at du blir med på utfordringen til Papirdesign i julemåneden..
    Fortsatt god 2.søndag i advent.

    SvarSlett
  2. Kjempefin toffifee-eske.
    Tusen tak for at du deltar i desemberutfordringen til Papirdesign.

    Hege DT

    SvarSlett
  3. Så fin og frodig pyntet toffifee-eske, lekkert med rødt og hvitt!
    Takk for at du deltar på Hjertebodens utfordring!

    Kari

    SvarSlett