onsdag 3. august 2016

Lerret med drømmefanger!

Hei på dere!

For noen dager siden fikk jeg i hus denne lekre dies fra Marianne Design. Og jeg har lekt meg litt med den allerede. Så utrolig fin!

Jeg er egentlig ikke noe scrapper som lager så mye lerret, og heller ikke mye med stensiler, gesso og modeling paste. Men denne gangen har jeg utfordret meg selv litt, og valgt å prøve meg på et lerret....med bruk av stensil og modeling paste sammen med min nye fine dies.


Lerrete måler ca 22 * 27 cm.

Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design - Vintage Romance i duse grå og bruntoner. Noen av lagene er revet og alle kantene er deretter rufset og svertet.



Jeg har brukt to utstansede drømmefangere. Den ene helt synlig og den andre har jeg valgt å dekke litt med blomster, hyssing, og selvfølgelig fjær (det hører med til drømmefanger) Blomstene har til slutt fått litt glitrende distress stickles på seg.

Under lagene har jeg brukt osteklut, og over har jeg brukt en stensil og modeling paste for å få litt struktur.

En nydelig engel i resin har tatt plass ved den ene drømmefangeren.



Jeg har hatt på  hvite halvperler, og inni midten av drømmefangeren har jeg limt på små skinnende bling for å gi litt liv til dem. Jeg har limt på noen stickers som jeg hadde liggende som jeg syntes var viktig å huske på! 

Let go of your fears!
Believe!
Be true to yourself!






Ønsker deg en fortsatt fin kveld! Og Drøm Stort!!

Takk for at du tittet innom!

Klem fra Marie. 

Jeg deltar i disse utfordringene:

Kort o Mania - #157 Alt er lov/Anything Goes
Hobbygarasjen - #39 Bruk Dies
Card and Scrap - Utfrodring 122  Alt er lov



3 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line, DT.

    SvarSlett
  2. Uhhh, så lækkert!

    1000 tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap.

    Jytte, DT :)

    SvarSlett
  3. Wow så flott lerret du har laget. Mange fine detaljer
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett