mandag 19. desember 2016

Et enkelt julekort hvitt og sølv.

Hei dere!!

Da er det ikke så veldig lenge igjen til julaften. 1 uke igjen. Her er alle gavene klar, treet er pyntet, barna er sååå forventnigsfulle, roen begynner å senke seg og julefølelsen er kommet snikende.

Jeg har et siste julekort å vise dere for i år. Et helt enkelt julekort i hvitt og sølv.


Her har jeg kun brukt hvit kartong og bazzil foil i sølv. Den runden rammen er stanset ut med en nydelig dies fra Marianne Design. Denne er så anvendelig, og kan brukes både med og uten bånd. Jeg har valgt å tre i et bånd i sølv, og knytte det i en sløyfe på ene siden.


Teksten er fra en stempelplate fra Kort og Godt. Jeg har pyntet med blomster og blad sammen med små blanke duggperler.

Da er det bare for meg og ønske dere en riktig fredfull julefeiring!!


Klem fra Marie!


1 kommentar:

  1. Nydelig julekort. Ha en fortsatt fin juletid!
    Klem fra Brita

    SvarSlett