lørdag 10. desember 2016

Julekule - DT bidrag hos Scrapomania

Heisann!

Idag vil jeg vise dere noen julekuler som jeg har laget. Disse kulene er kjøpt på Scrapomania, og kommer i pakker på 4.



Jeg har brukt vintage motiver fra Pion Design og Kort og Godt som jeg har limt øverst oppe i kanten. Disse har jeg først limt på tykk kartong, og begge lagene er stanset med en rund dies fra LifeStyle Crafts. Deretter har jeg fyllt kulen med perler, mikrobeads og "falsk snø". Noen av kulene har fått noen små stjerne i sølv også.


Denne kulen har jeg fyllt med "snø"og deretter hengt et lite sølvhjerte i midten som dingler inni kulen.


På baksiden av noen av bildene har jeg stemplet på en tekst fra en stempelplate fra Kort og Godt. Jeg synes denne teksten er så nydelig. Og viktig å huske på!




Helt til slutt har jeg limt kulene sammen, og deretter pyntet med ulike blondebånd.

Disse kulene skulle gies bort i gave, så da laget jeg noe esker med mitt We r Memory Keepers Punch Board.





I Scrapomanias blogg kan du delta på årets julekalender. Hver dag frem til julaften vil det være en oppgave å svare på, og du er med i trekningen av en gave på en verdi av 500kr fra Scrapomania. Ta en titt innom ;-)

Fortsatt god helg til dere!! Og takk for at du tittet innom bloggen min :-)

Klem fra Marie.

Jeg deltar i disse utfordringene:

Kort o Mania - #165 La det glitre og blinke
Hobbygarasjen - #43 Jul
Papirlosjen - Jul
Papirplaneten - #12 Alt er lov med jul




6 kommentarer:

  1. For noen nydelige kuler du har pyntet, og gaven ble jo helt perfekt med de lekre eskene 💙
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

    SvarSlett
  2. Så utrolig flotte julekuler med esker til, kjempeflotte gaver:)
    Takk for at du scrapper med Papirplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett
  3. Så fine kuler du har lagd :) God ide til å gi bort i gaver :)

    Ønsker deg en fin og god juletid :)

    Klem <3

    SvarSlett
  4. Nydelige kuler, så flott å lage esker til dei og. Då er jo gaven heilt komplett. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Jul/vinter. DT Monica

    SvarSlett
  5. Wow så flotte kuler du har laget. Kjempe fin gave
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    Juleklem fra DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  6. Kjempelekker julekule! :)
    Takk for du deltok hos Kort O Mania! mbh DT-Gina

    SvarSlett