søndag 26. februar 2017

Bryllupskort

Heisann.

Det er vel ikke å skjule at jeg er fryktelig svak for romantiske shabby chic kort, med perler, blonder, blomster og lag på lag. Ååååh *sukk*. Og i dag vil jeg vise dere nettopp et slikt kort. Jeg fikk nemlig en forespørsel om å lage et tilsvarende kort som jeg har gjort tidligere nettopp med alt dette. Blonder, blomster, lag på lag, hjerter, rosa. I love it!!

Og slik ble resultatet:


Her et nærmere detaljbilde:


Jeg liker veldig godt å bygge lagene opp med 3D puter; noe som jeg også har gjort på dette kortet. Det gir så fin dybde i kortet, og gjør det hele litt mer spennende.


Her er det jeg ha brukt:

ulike blomster - bl.a fra Prima
nydelige blondeblomster fra Prima som jeg har klippet opp og stukket under panelene
hjerte-sticker
en dies fra Papirdesign - "til Brudeparet"

Innsiden er pyntet med samme kartong og mønsterpapir som fremsiden, og her har jeg også limt på hjertestickers. God plass til en personlig hilsen til brudeparet. Helt enkelt og greit.


Håper du får en fin og kreativ uke!!

Klem fra Marie.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar