fredag 14. april 2017

Kort Kit for april 2017.

Hei Hei!

Idag er det endelig den 15., og kit hos Scrapomania slippes. Jeg har vært så heldig å få lekt med kortkit for april. Et stilig kit med masse flotte mønsterpapirer og stæsj. Jeg har tenkt konfirmasjon, og de fleste kortene jeg har laget er til konfirmanter.


Jeg har brukt kun det som befinner seg i kortkit bortsett fra en Konfirmant-dies på det ene kortet.

4 kort ble det og ennå har jeg mer kartong/papir og pynt igjen. Herlig!!'

Kort 1:



Kort 2:

Her har jeg brukt en Konfirmant-dies fra Kort og Godt. Denne finnes ikke i kit.

Kort 3:


Kort 4 (et lite restekort med noen papirbiter jeg hadde til overs):


Har du ikke bestilt et kit ennå finner du det selvfølgelig i nettbutikken under kategorien KIT. Her kan du abonnere på dem også om du vil :-)

Håper å se noen andre varianter av kortkit også! Ha en super dag!

Klem fra Marie. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar