onsdag 3. mai 2017

2 nye babykort

Hei på dere!

Idag skal jeg vise dere to stk babykort jeg har laget med de nydelige mønsterpapirene fra Pion Design - Theodore and Bella. En skjønn serie med nydelige motiver og duse, fine farger.


Her har jeg brukt mønsterpapiret "Miss Ballerina and friends". Motivet er stanset ut med en dies fra Kort og Godt, og det samme er rammen rundt motivet.

Jeg har pyntet med blomster, bånd og hvit flosstråd sammen med hvite halvperler fra Papirdesign.

"Lykkeliten" er en dies fra Kort og Godt.


Kort 2:

Her har jeg brukt mønsterpapir fra samme serien. Men her har jeg brukt mønsterpapiret "Rice and Shine". Motivene har jeg klippet ut fra utklippsarket i samme serien og limt med 3D puter.



Jeg har pyntet med blomster, bånd og halvperler.


Ønsker deg en fortsatt herlig torsdag!! God, kreativ scrappings :-)

Klem fra Marie.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar