søndag 13. august 2017

Bryllupskort

Hei.

Idag har jeg et bryllupskort å vise dere. Det er laget på bestilling, og ønsket var at det skulle være i turkis/mint og gull. Jeg har funnet papirer fra Blue Fern Studios som går i akkurat disse tonene. I tillegg er disse mønsterpapirene fulle av nydelige detaljer.


Jeg har rufset og svertet alle kantene og bygget med 3D puter. I tillegg har jeg pyntet med doilieblondebånd, ulike blomster og et resin-hjerte. Under blomstrene har jeg brukt hvit flosstråd.


Over blomstene har jeg stanset ut en dies fra Papirdesign - Til Brudeparet

Innsiden er pyntet med samme mønsterpapir. Her viser detaljene i mønsterpapiret så godt, og de ville jeg ikke dekke over, så da skjærte jeg like godt til slik at jeg fikk puttet tags med tekst oppi. Stempelteksten er fra en stempelplate fra Kort og Godt.




Jeg har laget plass til personlig hilsen på motsatt side, og klippet ut litt detaljer fra mønsterpapiret. Her har jeg også stanset ut en bord fra Joy Crafts i bazzil foil - gull. 


Ønsker deg en fin søndag!!


Klem fra Marie. 

Jeg deltar i disse utfordringene:

Papirplaneten - August: Alt er lov
Kreativ Scrapping - #8 Stempel



2 kommentarer:

  1. Tusen takk for ett flott bidrag til Papirplanetens August utfordring :-)

    DT-Gry

    SvarSlett
  2. Nydelig kort og vakre detaljer! :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring ♥ DT Hilde aka. Tindaloo

    SvarSlett